Pagina's

zondag 24 mei 2020

Cupcake #01



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier mijn eerste kaart met mijn nieuwe stans: De leuke cupcake van By Marleen 
Op het MD blog vragen ze eten dus daar laat ik deze cupcake graag meedoen.
Ik heb de sketch gebruikt van cheerfulsketcheschallenge
Here's my first card with the lovely cupcake By Marleen
Over at MD blog there's a challenge with food as theme. So this card suits well.
I used the Cheerfulsketcheschallenge sketch:


MD products:

COL1481 cupcake by Marleen
PB 7047 Peach & Mint
PB 7056 Summer picnic
PB 7057 Snowflake kisses
LR3088 Doily
tekst Project life
CA 3148 Roze glitter papier



9 opmerkingen:

  1. mooi kaartje
    fijn dat je mee deed aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend prachtig en lief kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "eten"...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk geworden Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardagskaart Linda, en inderdaad de cupcake mal van Marleen is tof,
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke cup-cake kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda