Pagina's

zaterdag 22 februari 2020

Beterschap 2020 #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,


De laatste tijd ben ik veel met cardtoppers aan de slag geweest van Marianne Design.

Ze blijven zo mooi en kunnen op zoveel manieren gebruikt worden.
Ik ben de laatste tijd helemaal in de ban van de leuke cirkel mal die bij de shakers hoort maar hij kan ook goed zonder schudgedeelte op de kaart.


These days I use a lot of cardtoppers on my cards by Marianne Design.
They are easy to use, still beautiful and lovely for mostly every occasion.
At this moment I love the new circkle die also by Marianne design. It's designed to use with shaker parts but I also love to use them without the shaker parts. 




2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie kaart met al dat rood. Daar houd ik van. EN je hebt ook mooi groen papier erbij gezocht. Het heeft altijd iets 'afs' als je de kleuren van een plaatje terug laat komen in het papier, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda