Pagina's

zondag 2 februari 2020

Alpaca #03 Tijd voor taart, Van harte


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier weer eens een kaartje dat niks te maken heeft met Kerst. Een vriendinnetje van mij was jarig. Ze houdt van glittersokken dus wat glitter kon geen kwaad in het papier :)
Ik vind de alpaca zo guitig kijken dus deze variant moest maar op haar kaart haha. Ik hoop ook dat deze een stuk langer blijft staan dan die van vorig jaar. Ze vindt haar leeftijd nogal een ding (ze werd 34 en ik had dat er expres opgeplakt om haar te plagen, dat kon ze niet zo waarderen). Dus nu laat ik braaf de cijfers weg ;)

Here another non-Christmascard. One of my friends will turn in 35 really soon. So I made her this card. She doens't like ages on the card (it's a big thing in her eyes). Last years card wasn't a succes because I added her age diliberately just to tease her but that wasn't a succes LOL. Now this year I'll be nice and leave it off :)



MD products:COL alpaca
PS8023 present
CS0987 Felicitaties
PB7053 Berry Christmas

Verder:
papier van de Action



3 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje met de Lama. Hier houdt hij een winterslaap...met geen mogelijkheid wakker te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Leuk de alpaca voor het cadeau. Als op die leeftijd je leeftijd al een dingetjes is dan wordt dat nog wat met het ouder worden ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda