Pagina's

zaterdag 7 december 2019

Tea time


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Afgelopen week was een vriendinnetje van mij jarig en zij krijgt van mij een high tea voor haar verjaardag dus daar hoorde een leuke thee kaart bij in haar favo kleur paars!
Last week it was one of my best friends birthdays, we'll go on a high tea soon so I thought I'll give her a matching theme card in her favo color: purple.

Ik heb gebruik gemaakt van de leuke ladder van Marleen en het verdeelvak van Marianne Design. De thee stempeltjes zijn van Leanne Creatief en het papier is van Joy Craft.
De tekst heb ik zelf geschreven.
I used different materials. The ladder and devider are from Marianne Design, the stamps are from Leanne Creatief and the paperpad is from Joy Craft.

Het ging net hoor: in deze tijd van de laatste kerstkaarten maken, toch nog een verjaardagskaart maken ;) Gelukkig heb ik gisteravond bijna al mijn kerstkaarten geschreven. Het waren er 56 en ik moet er sowieso nog 2 maken. Daarnaast liggen er ook nog 2 die ik zelf wil maken dus komt de teller voor de Kerst toch nog op 60 :) *doel behaald*
I barely found the time to make this b'day card but I managed ;) Last night I wrote all my 56 Christmas cards and still need to make 2 specials and 2 for here in my house and show off ;) So then I also reached my goal: 60 Christmas cards!! whoop whoop!


Staat jou/jullie kerstboom al?
Did you decorate your christmastree already?
Ik ga die van mij waarschijnlijk morgen maar eens opzetten.
I'll decorate mine tomorrow I guess.

Hieronder vast een overzicht van mijn kerstkaarten. Ze staan er bijna allemaal op!
Here an impression of almost all my cards.






2 opmerkingen:

  1. Wat veel kerstkaarten zo bij elkaar! Ik denk dat ik er ook ongeveer 60 heb. EN nog wat onaf! Je high tea kaart is super leuk! Ik houd van dat soort cadeautjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda