Pagina's

zaterdag 17 augustus 2019

BBQ'en op je verjaardag


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Op dit moment regent het hier.. toen ik de kaart maakte voor de jarige job ook en het tuinfeest viel ook in het water (waar we dus gingen barbecueën). Ondanks dat was het gelukkig wel gezellig  dus de summer fun was ook aanwezig.

At this moment it's raining. When I made the card for the birthdayboy (male because he became 50 LOL) it was raining aswell. And it also rained at his garden party where we did barbecue. So eventhough the weather wasn't helping we had summer fun :)

Ik had al heeeeeeeeeeeeeel lang geen kaartje meer in Hollandse tinten gemaakt en ik vond dat bij deze digitale stempel wel kunnen.
Zo ging ik lekker aan de slag met die leuke papieren en werd dit het resultaat.
I didn't make a card in Dutch colors for a very long time so I thought let's use them and see what happend: I like it a lot.

MD products:
papier Dutch Design
Collectable party numbers
Sentiment

Challenges:


1 opmerking:

  1. Leuke kaart.
    Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
    Good luck!! Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda