Pagina's

woensdag 31 juli 2019

KKT: Eline's rendier #03 in koper en geoxideerd koper


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is het tijd om het KKT kaartje te laten zien met deze gave maar lastige kleurencombinatie.
Today it's time to show a lovely but hard colorcombination for the KKT challenge.
These were the colors to work with: Copper and oxidated copper.





Ik ben heel benieuwd wat de anderen er van gemaakt hebben. Dat ga ik straks na het werken eens lekker bekijken.
I'm so curious what the others made of it. After work I'll check them out.

Ik had meteen voor ogen dat ik met de mintgroen/ blauw-achtige kleuren aan de slag wilde van het kaartkarton dat ik heb in combinatie met restjes van Eline's Silver Stars en het rendier en Kraft en bruin tinten aangezien ik niet echt koper kleuren heb. Als koper kleurig accent heb ik wel het koperkleurige glitter papier van Marianne Design erbij gepakt. Zo voldoet het volgens mij helemaal. Want om je rendier nou helemaal uit glitter papier te maken vond ik iets te heftig haha.
I had in mind: to use Eline's reindier collectable, the colors of the Silverstars mintgreen/blue and my cardstock. Also to use the copper glitter paper of Marianne design. I don't have much copper colored papers so to make the complete reindeer in all the copper with glitter it thought that was a bit too much LOL.







8 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk geworden !
    Mooi gebruik van deze ticketmal!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, hier ben je met jou kaartje, vanmorgen was die er nog niet. Wat heb je dit leuk gedaan zo. En inderdaad wat kraft erbij kan een mooie aanvulling zijn anders wordt het ook to much. Doe dit ook vaker of een iets andere tint erbij en WT zwart en wit. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart, de kleuren passen goed bij de koperen sterren, valt allemaal best mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Heel leuke kerstkaart in de gevraagde kleuren. 2020, klinkt nog zo ver weg, maar het is nog maar 5 maanden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Wat is deze leuk Linda! Niet echt kleuren waarbij je meteen aan kerst denkt maar dat maakt het kaartje extra bijzonder. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart, Linda. Dat rendier is zo'n schatje en hij komt prachtig uit tegen deze achtergrond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het werd een hele leuke kaart zo ! helemaal mooi is ie geworden
    fijn dat je er deze maand bij bent ! bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. met heel wat vertraging, sorry!
    toffe kaart voor het KKT!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda