Pagina's

zondag 28 juli 2019

Bugaboo challenge elke dag een kerstkaart dag #04


Hoi allemaal, Hi everybody,


Ik heb jullie gebombardeerd met de Bugaboo kerstkaarten challenge (deel 1: de eerste drie dagen, nu volgen de volgende dagen van deze week).

Ik moest heel lang nadenken over dag 4. 
Ik had namelijk het idee dat ik geen elfje had als plaatje. Na lang zoeken zag ik nog gestempelde plaatjes liggen die ik van mijn tante stempelde vorig jaar. Die heb ik ingekleurd in de kleuren van de film Elf (zie inspiratie hier onder). Eigenlijk heb ik nog nooit die twee extreme kleuren als basiskleuren voor een kerstplaatje gebruikt. Toch vind ik het wel passen en niet storend :) Je ziet ook dat we een bingo kaart moesten volgen. Ik koos voor de rij van linksboven naar beneden. lint en een strik- glitter- design papier.


I posted the first 3 post of the Bugaboo challenge last weekend. Here is the r4th post (and the others will follow after this one LOL).

That's because I thought I didn't had any elf images. After searching all my stach I found some stamped images. I stamped them last year because the stamps aren't mine. This cutey is actually from my aunt. So I found an elf and colored like the inspiration picture of the film Elf (blue and green). Never chose these colors to be the basics but I actually like it :)
I chose the bingo row left downwards: ribbon&bow-sparkle and pattern paper.
Dit was de bingo kaart die erbij zat.
Ik koos links van boven naar beneden.
I chose:
Ribbon&bow- sparkle- pattern paper
De film ter inspiratie. Ik koos de kleuren en een elfje.
I chose to work with the colors and a christmas elf on my image.





Challenge:
Bugaboo day #04- Elf + bingo grid.

2 opmerkingen:

  1. Lief elfje heb je toch nog gevonden, Linda. Mooi gekleurd. Ook de kerstboom is tof!
    Bedankt voor je bijdrage aan het CIJ event van Catch the Bug.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think your little elf is beautifully colored and reflects the colors of the photo really well. Looking great with the modern tree design too. Thanks for joining our Christmas in July event at Catch the Bug.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda