Pagina's

dinsdag 23 juli 2019

Bugaboo challenge elke dag een kerstkaart #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

En hier is post nummer 2 voor wat betreft de uitdaging van Bugaboo elke dag een kerstkaart in de maand juli/augustus.
Dit keer werd er gevraagd je aan de sketch te houden.
Ook is het thema Jingle bells. Nu heb ik deze leuke digi van Bugaboo waarbij de pinguïn zijn jingle bells wel bij zich heeft.
Ik had de digi al vorige week ingekleurd. Nu bedacht ik mij dat ik 'ergens' nog wel papier moest hebben van Docraft in rood/wit/grijs/zwart tinten. Na een poosje te hebben gezocht vond ik de papieren en ging ik naar hartelust met de sketch aan de slag. Het cardstock van de Action (geel met parelmoer effect) paste perfect hierbij.
Rhinestones een tekstje erbij en als finishing touch heb ik de snavel en belletjes nog voorzien van wat glans. Het is lastig te zien op de foto's dus ik heb van meerdere kanten dit proberen vast te leggen. En toen... "klaar is Klara" (zegt mijn tante altijd haha).




And here is Bugaboo post no #02. This time they asked for a sketch.
I chose to use my digi image from Bugaboo: the cute penguin with Jingle bells because the extra option is: jingle bells.
Last week I colored this digi. After seeing the sketch and the theme I decided it had to work: together on a card with red/white/grey and black papers I have from DoCrafts. I think i bought it 5 years ago and since then barely used it. So I went on a search in my stach and found it. I combined it with the yellow pearl cardstock, a sentiment and some rhinestones. As finishing touch I added some glance on it's mouth and bells. Done!

Day #02


Challenge:







3 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje volgens de schets én met de leuke belletjes.
    Bedankt weer voor het meedoen met het CIJ event van Catch the Bug.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what an adorable promect, thank you so much for taking the time to join in our Sunday sketch challenge in our CIJ event it means so much to us to have you!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda