Pagina's

dinsdag 21 augustus 2018

Liften met Marfien week #06


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier vandaag mijn 'laatste' liftkaart van Marfiens uitdaging: 6 weken liften en je eigen twist er aan verbinden. Mijn uitdaging was Kerstkaarten er van maken. Missie geslaagd. Al vond ik de laatste kaart wel het meest moeilijk. Dit meer omdat ik geen envelopzakje had (ik was aan het knutselen bij mijn oma en tante). Dus ja dan moet je zelf iets fabriceren waar een label in past. Dat is wel gelukt maar het bleef zo slecht plakken door de dunne omvouw randjes. Ach ja, zo is het tenminste een echte uitdaging haha.

Today a card with the last card of the challenge arranged by Marfien. We did 6 card lifts in 6 weeks. Todays card was for me the most difficult one. I had a craft date with my granny and aunt and we didn't have an crafty envelop to use on my card. So... I had to make one of my own. That wasn't hard, but the sticky part was ;)
So It was actually a big challenge to keep it in place haha.

De liftkaart/ The liftcard

Mijn uitwerking/ My result 
Zoals je ziet heb ik hem een kwartslag gedraaid want ook nu wilde ik de leuke woodland animals van Elinke Pelinkhof erop.
Mijn envelopzakje is dus zelf gefabriceerd en de hartjes zijn wel terug te vinden aan een touwtje maar dan in houten variant ;) net als de doily, de label en het tape.
Nu tijdens het typen zie ik wel dat ik de doily dus eigenlijk in de breedte had moeten doen haha.
As you can see, I flipped the lift-sketch a little bit. and did use my woodland animals again
but I used the elements like, twine, a doily, a label with a bow on it, heart shapes and the washi tapes.

Hier nog een foto van alle 6 kaartjes tezamen 

And a final picture of all 6 challenges

Voor de goede ogen: Ik heb inderdaad kaart 6 veranderd (uit elkaar getrokken) Dat envelopzakje zat niet naar mijn zin. Ik heb er nu gewoon een vierkant vlak van gemaakt. Helaas sneuvelde de doily ook
For the followers with the good eyes: Yes I changed the 6th card. The envelope thing wasn't sticky enough so I pulled it off and the doily aswell (it broke).

Ik heb genoten van de uitdagingen van Marfien! Dankjewel Marfien!
In enjoyed this 6 weeks challenge by Marfien, Thanks!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een gezellig kaartje van gemaakt, leuk om hem eens te draaien, geeft een heel ander effect. Dank voor het meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je alle keren mee hebt gedaan en zo heb je er weer 6 super leuke kerstkaarten bij Linda, slim!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda